OnView F.A.Q.

Contents
:

 

 

 

 

     Print of download deze F.A.Q. 

 

Zoeken:

Ik kan niet meer inloggen na een update 

 

Na een update kan het zijn dat u niet kunt inloggen in OnView. Om dit probleem te verhelpen kunt u uw browser cache leegmaken.Uw browser heeft namelijk de vorige versie nog in zijn geheugen.
Dit zorgt ervoor dat de browser de laatste versie van Onview inlaad.
Met de volgende stappen kunt u uw browser cache leegmaken:

Internet Explorer:

  • Klik op de menubalk van Internet Explorer op Extra.
  • Klik op Internetopties.
  • Klik op het tabblad Algemeen.
  • Klik op Verwijderen in de sectie Tijdelijke internetbestanden.
  • Als hiermee het probleem niet wordt opgelost, voert u deze stappen nogmaals uit en herstart start de computer.

Firefox: 
  • Klik op de menubalk van Firefox op Edit (Bewerken).
  • Klik op Preferences (Voorkeuren) in het menu Edit (Bewerken).
  • Vouw het menu Advanced (Geavanceerd) uit door op het plusteken te klikken.
  • Klik op Cache.
  • Klik op Clear Cache (Cache leegmaken).

Chrome:
  • Klik op de werkbalk van de browser op het pictogram met de moersleutel.
  • Selecteer Tools (Extra).
  • Selecteer Clear browsing data (Browsegegevens wissen).
  • Selecteer in het dialoogvenster de vakjes van de soorten informatie die u wilt verwijderen.
  • Gebruik het menu bovenaan om te bepalen hoeveel gegevens u wilt verwijderen.
    Selecteer de begintijd om alles te verwijderen.
  • Klik op Clear browsing data (Browsegegevens wissen).

Opera:
  • Klik in de menubalk van Opera op Edit (Bewerken).
  • Klik in het menu File (Bestand) op Preferences (Voorkeuren).
  • Klik op het menu History and Cache (Geschiedenis en cache).
  • Klik op Cache.
  • Klik op OK om het menu Preferences (Voorkeuren) te sluiten.
  • Meer informatie vindt u op de ondersteuningspagina over de webcache van Opera.